תקלה פייסבוק / סרטים לצפייה ישירה ולהורדה: ×’'סטה לצפיה ישירה ולהורדה עם - בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על .

משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל.

תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. ×
×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" from www.pitria.com
בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם.

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"נשיק×" ×"אחרונ×" של ×"קיסר לצפי×" from 1.bp.blogspot.com
משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל .

בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק.

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. × ×
× ×"×' משאית ×›×'ן 40 × ×"ר×' מפ×'יעת כלי רכ×' חולף סמוך לזכרון יעק×' from www.davar1.co.il
משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

תקלה פייסבוק / סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×''סט×" לצפי×" ישיר×" ול×"ור×"×" עם - בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על .. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.